Prevádzkovateľom internetového obchodu www.biostrava.zarucene.sk je prevádzkovateľ Katarína Duchlanská od 1.7.2014
Kontaktné údaje:
Názov spoločnosti: Katarína Duchlanská
Adresa spoločnosti: Dvorníky nad Váhom, č.d. 728 920 56 okres Hlohovec
kontakt: 0948 201 538
kontaktný email: zarucenesk@gmail.com
IČO: 47 814 586
DIČ: 1085218981
IČ DPH: Neplatca dph
Eshop biostrava.zarucene.sk sa venuje predaju zdravých potravín, bio potravín, sušeného ovocia a rôznych druhov orieškov.
Objednávanie tovaru z biostrava.zarucene.sk
Objednávať zo stránky www. biostrava.zarucene.sk si môžete on-line priamo na našej stránke v rámci Slovenskej republiky
Ak máte problémy s objednávkou cez eshop, neváhajte ma kontaktovať na telefónnom čísle: 0948 201 538 alebo mailom: zarucenesk@gmail.com v každý deň od 8:00 do 20:00 kde pri objednávke uvediete presný názov tovaru s počtom kusov, vašu presnú adresu a telefónne číslo. Rada poradím a prípadne problémy vyriešim.
Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári.
Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, ku ktorej k uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru.
Po zaslaní objednávky vám obratom zašleme potvrdenie o prijatí objednávky.
Termín dodania objednávky dodacia lehota pre tovar uvedený skladom je od 2 – 4 pracovných dní po obdržaní objednávky
Ak si vyberiete poštového kuriéra alebo prvou triedou termín dodávky je 1-2 pracovné dni.
Ak je Vaša objednávka spracovaná a vybavená, dáme Vám vedieť na emailovú adresu ktorú ste uviedli pri objednávke, prípadne Vám zavolám.
Ak máte problém so zásielkou, ktorú ste si objednali a neprišla Vám do 10 dní, odporúčame Vám informovať sa na telefónnom čísle alebo na emailovej adrese zarucenesk@gmail.com.
Pri odoslaní Vášho tovaru , Vám na Vaše požiadanie pošlem mailom aj sledovacie číslo ktoré si možete pozrieť na stránkach Slovenskej Pošty.
V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámim vám predpokladaný termín dodania. V tom prípade si vám napíšem mail pre váš súhlas. Samozrejme od objednávky máte právo odstúpiť.
Dodacia lehota môže byť primerane k okolnostiam predĺžená, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami mnou nezavinenými (meškanie zásielky, strata zásielky pri dodaní…).
Ak sa stane, že Váš objednaný tovar nie je na sklade, alebo je stiahnutý z predaja, budem Vás o ňom e- mailom alebo telefonicky informovať.
Podmienky pre dodanie tovaru
Tovar, ktorý si objednáte cez náš e -shop biostrava.zarucene.sk Vám pošlem doručovateľskou firmou (slovenskou poštou ak nie je vyžiadané inak) na dobierku alebo doručovateľskou firmou po úhrade na bankový účet. Ku každej objednávke prikladám faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list.
Pri platbe dobierky platíte konečnú cenu pri prevzatí tovaru na pošte.
Pri platbe na bankový účet platíte predom tovar odosielam poštou po pričítaní na účte. Číslo účtu
IBAN:
SK29 8360 5207 0042 0451 2276 (mBank)
Pri nákupe tovaru je jasne vidieť konečnú sumu za tovar. Nie sú žiadne skryté poplatky a pre rýchlu objednávku netreba registráciu , no treba vyplniť náležité údaje (meno priezvisko, adresu, kontakt)
Reklamácia, reklamovanie tovaru
Ak Vám vznikla škoda nie vami spôsobená na zakúpenom produkte z nášho eshopu ( napríklad produkt je po záručnej dobe, alebo produkt mí poškodený obal ) má kupujúci právo na reklamáciu počas záručnej doby. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu je potrebné čo najskôr vybaviť a poškodený tovar nepoužívať. Kupujúci pri reklamácii tovaru je povinný preukázať uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim dokladom o kúpe ( faktúrou, ktorá bola vystavená našim eshopom ) Predávajúci sa zaväzuje uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 20 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Predávajúci vydá kupujúcemu protokol o reklamácii, v ktorom uvedie dátum a spôsob vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prípadnom prevedení opravy a dobe jej trvania, poprípade písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie
Právo kupujúceho
Každý kupujúci ma právo na skontrolovanie objednanej zásielky, adresu kupujúceho, na všeobecné obchodné podmienky nákupu, pričom predávajúci (Ja) mu tovar zašlem tak, ako sme sa na tom dohodli obe strany ,prostredníctvom eshopu.
Kupujúci má právo na skontrolovanie prebratej zásielky či mu bola doručená tak, ako sa na tom dohodol predávajúci s kupujúcim, pričom obal produktov nesmie byť porušený.
V prípade zničenia obalu na produkte si predávajúci vyhradzuje právo na zaplatenie tohto produktu. Právo predávajúceho: ak si kupujúci neprevezme zásielku, predávajúci si vyhradzuje svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.
Zrušenie objednávky z e shopu: Ak ste sa pomýlili pri objednávaní Vášho tovaru, máte právo objednávku zrušiť a to najneskôr do 24 hodín, inak bude objednávka doručená.
Záručná doba tovaru Každý tovar má iný dátum spotreby , doporučujeme tento dátum spotreby rešpektovať a tiež aj skutočnosť, že dátum spotreby sa mení otvorením ochranného obalu produktu.
Dátum spotreby je vždy uvedený na obale v popise produktu. Kvalitu tovaru a dátum spotreby dôsledne kontrolujem preto Vás prosím, v prípade odoslania tovaru po dobe trvanlivosti, alebo ak by ste s tovarom neboli spokojní, kontaktujte ma mailom alebo telefonicky. Po dohode tovar vymením alebo vrátim peniaze.
Tovar posielam presne ako ste si objednali (značka, druh, gramáž,počet kusov),vami zvolenou poštovou metodou
Ochrana osobných údajov
Informácie poskytnuté v objednávkovom formulári slúžia čisto iba na objednanie a prevzatie tovaru, pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.