Ako rýchlo a účinne schudnúť

Ako rýchlo a účinne schudnúť
Hodnotenie článku

ako rýchlo schudnúťDá sa naozaj schudnúť rýchlo a zároveň bez jojo efektu? Odpoveď znie áno. Dá sa schudnúť rýchlo, avšak vyžaduje si to pevnú vôľu a silné zdravie.

Väčšina diét sľubuje rýchlu a účinnú diétu, po ktorej síce schudnete, ale odzrkadlí sa to aj na vašom zdraví. Veď chápem, človek sa rád s prepáčením doslova a do písmena prepcháva a potom chce čo najrýchlejšie schudnúť, aby vyzeral super v plavkách na kúpalisko, na ktoré sa chystá o 5 dní. Alebo chce vyzerať dobre na slávnosti, ktorá sa ma konať o 3 dni. Samozrejme, že sa to dá. Ale za akým účelom? Že si necháme poničiť zdravie? Na to, že chceme a potrebujeme schudnúť sme mali myslieť skôr. Taliansky ekonóm Pareto povedal: 20 % toho , čo robíte , vytvára 80 % výsledkov, ktoré dostávate .

 Ak ste sa už rozhodli, že chcete rýchlo schudnúť, snažte sa dodržiavať týchto pár rád.

Asi najzákladnejším a najznámejším bodom je piť dostatok tekutín. Voda má nulové množstvo kalórií a sacharidov,preto sa odporúča pri chudnutí. Žiadne sladené nápoje, sladené minerálky či čaje. Keď už čaj, tak s medom. Známe sú aj účinky citrónovej vody pri chudnutí. Pokiaľ možno kávu obmedzte na minimum.

Počuli ste už o čaji  Japonský zelený čaj Matcha? Že nie? kliknutím na tento odkaz si môžete o ňom niečo naštudovať :www.zabavicka.sk/brucho/japonsky-zeleny-caj-matcha

múkaŽiadne pečivo, koláče ani nič, čo obsahuje múku. Cestoviny, koláče, chlieb, pečivo, a iné múčne výrobky nie sú tým správnym jedálničkom pri chudnutí. Ak chceme rýchlo schudnúť, mali by sme sa ich vzdať. Jednoduché sacharidy, ktoré tieto múčne jedlá obsahujú, sa najviac držia v oblasti brucha. Príliš rýchlo sa spracujú, môže hroziť prejedanie v dôsledku toho, že naše telo po konzumovaní múčnych jedál si bude opäť rýchlo pýtať jesť.

Energia potrebná pre naše telo je veľmi potrebná. Nesnažme sa preto všetko nahrádzať nízkoenergetickými výrobkami. Ak zjeme 200 g nízkotučného jogurtu, nedá nám to toľko energie, čo by nám dalo napríklad 200 g kuracích pŕs so zeleninkou. Po jogurte aj tak zostanete rýchlo hladný, čiže vás to ani poriadne nezasýti.

Nezabúdajte ani na vlákninu, ktorá je taktiež veľkým prínosom v oblasti chudnutia. Denne by sme jej mali prijať 20 – 30 g. Vláknina nám pomôže aj pri rýchlom metabolizme.cereálie a vláknina

 

 

Jedna zo známych diét, ktorú využívajú aj niektoré celebrity je ovocná diéta. O čo v nej vlastne ide? Počas pár dní konzumujete čisto iba ovocie, zeleninu a pijete vodu. Nič viac, nič menej. Avšak ovocie sa musí jesť v presne stanovenom poradí a kombináciách, inak neschudnete. Ovocie obsahuje enzýmy, ktoré nám pomáhajú pri trávení.  Pokiaľ však nejete ovocie podľa presného návodu, niektoré enzýmy pri zúžitkovaní potravy sa budú vzájomne rušiť, preto sa vám nepodarí tak ľahko schudnúť.

ovocno zeleninová diéta

 

Diéta z ovocia ananás, kivi a hrozno
Diéta trvá 3 dni, počas ktorých môžete zhodiť od 2 – 5 kilogramov. Túto diétu však nedržte dlhšie ako je povolená. Iba 3 dni! Diétu môžte držať viac krát do roka, avšak nie častejšie ako raz za mesiac.

Prvý deň: Ananásovo – banánový deň. Na raňajky, dopoludnia a  popoludnia zjedzte po 250 gramoch čerstvého ananásu. Pri obede a večeri zjedzte po jednom banáne.

Druhý deň: Kivovo – hroznový deň. Na raňajky a večeru skonzumujte po troch kivi, na obed ešte jedno pridajte. Dopoludnia a popoludní zjedzte po 100 gramov hrozna.

Tretí deň:  Kivovo – hroznovo – ananásový deň  . Raňajky – 200 gramov hrozna, desiata – 200 gramov ananásu a na obed štyri kivi. Olovrant – 100 gramov ananásu a večera dve kivi a 100 gramov hrozna.

Avšak pozor! Kyslé kivi na lačný žalúdok môže niekomu spôsobiť nepríjemné ťažkosti. Preto najprirodzenejšia cesta k chudnutiu je znížiť príjem energie prirodzenejším spôsobom.

Príčiny pomalého metabolizmu môžu byť rôzne, napríklad zlé stravovacie návyky , vysokokalorická strava, genetika, poruchy štítnej žľazy, alebo aj časté opakovanie diét .

Pri chudnutí pomôže zdravé a časté stravovanie, pretože tým, že telu doprajete jedlo dva či tri krát za deň a aj to úplne minimum v presvedčení, že rýchlo schudnete, telo si vytvorí rezervu v podobe ukladania tukov pre prípad, že bude opäť hladovať. Viac info v mojom článku: chudnutie neznamená hladovka 

Nezabúdajte aj na pohyb, ktorý je pri chudnutí veľmi potrebný. Najlepšie je ísť si zabehať, pokiaľ možno hneď po prebudení. Pred behaním si doprajte pohár čistej vody, či džúsu.

Čili papričky verzus chudnutie

Vplyvom tepla sa v organizme spúšťajú procesy, ktoré napomáhajú spaľovaniu tukov, hlavne v oblasti brucha. Viac o chilli v článku Chilli pre spaľovanie tuku

SAMSUNGVedeli ste, že aj časté ponocovanie má na svedomí priberanie? Telo sa pri nadmernej únave bráni opakom, teda priberaním, preto je potrebné si poriadne oddýchnuť. Počas spánku naše telo neprestáva pracovať, trávi potravu a preto sa zobúdzame ráno hladný.

 

Zaujal Vás môj článok? Ak áno píšte komenty, zdieľajte 🙂

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


6 − šesť =